خرید و فروش تراورس چوبی در تهران

خرید و فروش تراورس چوبی در تهران ، تکیه گاه چوبی که ریل‌ ها را روی آن می بندند، با نام تراورس راه آهن یا ریل‌بند شناخته می‌شود. این نوع چوب، قسمت مهمی از زیرساخت ریل‌ها را تشکیل می‌دهد.

[ بازدید : 1 ]


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 18 بهمن 1402 ] 16:32 ] [ admin ]

[ ]

علت سیاه شدن شمع موتور

دلایل مختلفی برای سیاه شدن شمع موتور خودرو وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

1- تماس مستقیم با بنزین، اکسیژن، برق و جرقه

مهم‌ترین و اصلی‌ترین علت سیاه شدن شمع موتور همین موضوع است. 

[ بازدید : 1 ]


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 18 بهمن 1402 ] 16:32 ] [ admin ]

[ ]

کلینیک روانشناسی در پاکدشت

کلینیک روانشناسی در پاکدشت با هدف کمک به افراد و بهبود سطح کیفی زندگی آنها فعالیت می کند. پیشرفت تکنولوژی و رشد جمعیت در کنار زندگی پر از تنش امروزی باعث شده است تا بسیاری از افراد دچار اختلالات و بیماری های روحی و روانی شوند. 

[ بازدید : 1 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 23 آبان 1402 ] 16:00 ] [ admin ]

[ ]

برای چه مشکلاتی باید به روانشناس مراجعه کنیم؟

برای مراجعه به روانشناس، نیاز نیست حتما مشکلات بسیار بزرگ یا اختلالات روانی داشته باشید. گاهی مراجعین برای صحبت‌های ساده و روزمره هم به روانشناس مراجعه می‌کنند. زیرا آن‌ها احساس می‌کنند قادر به تنهایی گذراندن زندگی خود نیستند.

[ بازدید : 2 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 23 آبان 1402 ] 15:58 ] [ admin ]

[ ]

قیمت لوله مانیسمان در تبریز

لوله‌های مانیسمان به علت مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و حرارت و... دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر لوله‌ها هستند. قیمت انواع لوله‌های مانیسمان هم با توجه به ضخامت، قطر و... متفاوت بوده و قیمت ثابتی ندارند.


[ بازدید : 2 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 23 آبان 1402 ] 15:56 ] [ admin ]

[ ]

بالا بردن مقاومت لوله مانیسمان

فرایند های تصفیه سطح (surface treatment methods)، روش مناسبی برای افزایش مقاومت لوله مانیسمان هستند. این روش ها را می توان بر روی لوله های فولادی ضد زنگ اجرا کرد.

[ بازدید : 1 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 23 آبان 1402 ] 15:53 ] [ admin ]

[ ]

پرفروش‌ترین انواع لوله مانیسمان

لوله‌های مانیسمان به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در میان رده‌های مختلف این نوع لوله، رده‌های 20، 40 و 80 به علت کاربرد زیاد، جزو پرفروش‌ترین‌ها به شمار می‌روند.

[ بازدید : 1 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 13 آبان 1402 ] 16:58 ] [ admin ]

[ ]

مقایسه لوله مانیسمان (Seamless pipe) و لوله درزدار (Sealed pipe)

لوله مانیسمان بدون درز تفاوت‌های زیادی با لوله درزدار دارد. این تفاوت‌ها باعث شده است تا لوله‌های مانیسمان، خواص ویژه ای داشته باشند. به همین علت از این نوع لوله در موقعیت‌ها و شرایط حساس استفاده می‌کنند. 

[ بازدید : 1 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 13 آبان 1402 ] 16:57 ] [ admin ]

[ ]

دستگاه از بین برنده دائمی موش را در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

دستگاه از بین برنده دائمی موش را در منازل، باغ ها، کارخانجات دولتی و خصوصی، فروشگاه ها، اداره ها، رستوران ها، محیط های صنعتی، مرغ داری ها، آشپزخانه، تالارها و … می توان استفاده کرد.

[ بازدید : 1 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 17 ارديبهشت 1402 ] 14:49 ] [ admin ]

[ ]

مقایسه تارا اتوماتیک و شاهین اتوماتیک از لحاظ طراحی

متأسفانه اکثر خودروهای تولید داخل ما از لحاظ طراحی ظاهری نسبت به ماشین‌های روز دنیا چندین سال عقب‌تر هستند و معمولا جذابیت دلچسبی را از خود نشان نمی‌دهند اما استثنائا طراحی ظاهری شاهین به‌ویژه نمای روبروی این خودرو تا حد زیادی قابل‌قبول و زیبا از آب درآمده است.

[ بازدید : 1 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 17 ارديبهشت 1402 ] 14:46 ] [ admin ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]